În luna iunie a anului 2022, familia mea și cu mine am fost programați să zburăm de la București la Barcelona cu compania aeriană Ryanair. Cu toate acestea, în ziua zborului, am primit un mesaj de la compania aeriană care ne anunța că zborul nostru a fost anulat din cauza unor probleme tehnice.
Inițial, am fost foarte dezamăgiți și neștiutori în ceea ce privește drepturile noastre. Cu toate acestea, după ce am cercetat și am aflat despre Regulamentul EC 261, am decis să solicităm compensație de la compania aeriană.
Pentru a obține compensație, am urmat pașii următori:
După aproximativ două săptămâni, am primit un răspuns de la compania aeriană, care ne-a oferit o compensație de 400 de euro pentru anularea zborului.
În concluzie, anularea zborului nu înseamnă pierderea banilor. Prin urmare, este important să știți despre drepturile dvs. și să solicitați compensație în conformitate cu Regulamentul EC 261.
În cazul în care sunteți într-o situație similară, vă recomandăm să urmați pașii de mai sus și să solicitați compensație de la compania aeriană. Nu permiteți ca anularea zborului să vă coste bani!
Părerea dvs. și experiența dvs. îmbogățesc comunitatea noastră. Intrați în discuție și împărtășiți-vă gândurile cu noi mai jos!
© Ec 261. Toate drepturile rezervate Design by HTML Codex